واکنش رئيس هيات مديره به بازگشت رويانيان
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

واکنش رئيس هيات مديره به بازگشت رويانيان

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:2
در حالي که مسئولان باشگاه پرسپوليس با سفر به اسپانيا در حال فراهم کردن ديدار تيم فوتبال اين باشگاه با رئال مادريد اسپانيا هستند، مطرح شدن نام محمد رويانيان براي بازگشت به مديريت اين باشگاه اوضاع سرخپوشان را پيچيده تر از قبل کرده است. اين خبر البته با واکنش تند رئيس هيات مديره پرسپوليس مواجه شده و او اين بازگشت را تکذيب کرد!

 به گزارش مهر، به نظر مي رسد با بالا گرفتن دامنه اختلافات مسئولان باشگاه پرسپوليس با اسپانسر باشگاه اتفاقات جديدي در راه است. اتفاقاتي که استارت آن بلافاصله بعد از سفر مسئولان باشگاه به اسپانيا براي مذاکره با رئال مادريد زده شده است.

 
شب گذشته خبر بازگشت محمد رويانيان به باشگاه پرسپوليس به عنوان مديرعامل منتشر شد. خبري که به نظر مي رسد بي ارتباط با مشکلات حميدرضا سياسي رئيس هيات مديره باشگاه با اسپانسر و تلاش وي براي فسخ قرارداد نيست.
 
گفته مي شود اقدامات سياسي براي در دست گرفتن مجراي اقتصادي باشگاه با آنچه که مورد نظر وزارت ورزش است اختلافات بسيار اساسي دارد و به همين دليل وزارت ورزش با مطرح کردن نام محمد رويانيان درصدد تحت فشار قرار دادن سياسي است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید